
سلام خدمت برو بچز باحال
اول از ممد جون(برووووووووووووووو
!!!!!!) تشکر میکنم که اینجا رو ساخت که چرت و پرت های بچه ها تو دنیا پخش بشه.احسنت
!!!!بالاخره هیتلر یه خودی نشون داد.نه،خوبه،ایول.
از حامد جون و هاچ زنبورش هم تشکر میکنیم که برا خالی نموندن وبلاگ مثل هیتلر خودی نشون دادن.شما هم ایول دارین
!!!!!!
ایمان جون هم که جاش تو قلبمونه،بروبچز میدونن که قلب ما همیشه برا همه جا هست چه اگر دلمون خالی نبود اونجوری بوق نمیزدیم
!!!!( تو خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل
).
تشکر بسه که دیگه پررو میشن.

پاییز هم اومد.(پاییزه وپاییزه برگ درخت سبزه...(اوه اوه شرمنده حواسم نبود ایشلا پست بعدی اصلاحیه میدیم.بی خیال!!!))
خوش به حال خرخونان محترم
(به قول ممد جوکار اصرار نکنین که نمیگم) که با اومدن پاییز خیلی حال میکنن!!!!!
راستی عید فطر هم مبارک.رمضون هم تموم شد حالا هرچی میخواین برین عشق و صفا،حالشو ببرین،بعضیا هم که هرروز براشون عید بود(بازم اصرار نکنین که نمیگم!!!!)فقط مواظب باشین به اندازه کافی شارژ شین الحمدالله ظرفیت همه بالاست!!(من اصلا منظوری نداشتم سو تفاهم نشه برادرا
!!!!)
حافظ منشین بی می معشوق زمانی

کیام گل و یاسمن و عید صیام است
"کفـــــــــــــــــــــــــــــــــــرات،نکبــــــــــــــــــــــــــت...!!!!"
"
آخ جوووووووون عالـــــــــــــــــــی شد...
!!!"
خیلی هم خوب برا پست اول کافیه.خیلی چرت گفتیم.نه نه والا ببخچین،شرمنده!!!
