بشنو از نی.....

شعر زیر رو از مولانا دیدم من که حال کردم، گذاشتم شاید شما هم حال کردید!!


علمــهای اهـــــل دل حمالشـان         علمهای اهل تن احمــــــــالشان

علم چون بر دل زند یـــاری شـود         علم چون بر تن زند بـــــاری شود

گفت ایــزد یحمــــــــــل اســفاره         بار باشد عــــلم کان نبــــود ز هو

علم کــان نبود ز هو بی واسـطه         آن نپاید همچــــو رنـــــگ ماشطه

لیـــک چون این بار را نیکو کشی         بار بر گیرندو بــــخشندت خوشی

از هواها کی رهی بی جام هــو         ای ز هــــو قانع شــــده با نام هو

اسم خواندی رو مسمی را بــجو         مه به بالا دان نه انــــدر آب جــــو

زندگی مثل پیانو است دکمه های سیاه برای غم ها و دکمه های سفید برای شادی ها. اما زمانی میتوان آهنگ زیبایی نواخت که دکمه های سفید سیاه را با هم فشار داد.

=======================================================

 

دل هایمان مثله برکه هایی است که از زیر کلوخ ها و صخره های سخت  زندگی راه پیدا می کند و جاری می شود

همچون ستارگانی که در تاریکی شب سوسو می زند و چراغ دل عابر تنها می شود

موفق باشین

Serenity Prayer

God grant me the serenity to accept the things I cannot change,
Courage to change the things I can change,
And wisdom to know the difference.

سخنان گهر بار

سلام به بر و بچز خودمون.........

دیدم بحث علمی شد ، گفتیم ما هم یه جمله بگیم(البته ببخشین پریدم وسط   شما دانشمندا)

نظر آلبرت آینشتاین در مورد پژوهش :

اگر واقعیت ها با مبانی دانش هماهنگ نیستند ، واقعیت ها را تغییر دهید !

عید همه بر بچه های باحال و بیحال مفتح مبارک

فطر چیدن میوه هایی است که از فطرت می جوشد!

 فطر سپاس نعمتی است که در رمضان نازل شده است.

عید فطر پاداش افطارهای خالصانه و بجاست.مهر قبولی انفاقهای به   قصدقربت است .

پایان نامه دوره ی ایثار و گذشت است .

 درود بر فطر فطرت, سلام بر فطر ذکر و نیایش تا ... رمضانی دیگر ... و شب قدر و روزهای روزه ای دیگر, که زنده باشد و رخت به عالمی دیگر کشیده باشد، خدا بهتر میداند.

 

ترم جدید داره شروع میشه و کم کم باید برگشت دانشگاه (البته عده ای همچون چس ترم ها رفتن دانشگاه!!) واسه همه آرزوی موفقیت می کنم

خرخون ها (اسم نیارم بهتره) به خرخونیشون ادامه بدن ،بقیه من جمله خودم بیشتر تلاش کنن

یا حق

مدتی این مثنوی تاخیر شد......

 

سلام خدمت برو بچز باحال

اول از ممد جون(برووووووووووووووو!!!!!!) تشکر میکنم که اینجا رو ساخت که چرت و پرت های بچه ها  تو دنیا پخش بشه.احسنت!!!!بالاخره هیتلر یه خودی نشون داد.نه،خوبه،ایول.

از حامد جون و هاچ زنبورش هم تشکر میکنیم که برا خالی نموندن وبلاگ مثل هیتلر خودی نشون دادن.شما هم ایول دارین!!!!!!

ایمان جون هم که جاش تو قلبمونه،بروبچز میدونن که قلب ما همیشه برا همه جا هست چه اگر دلمون خالی نبود اونجوری بوق نمیزدیم!!!!( تو خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل).

تشکر بسه که دیگه پررو میشن.

پاییز هم اومد.(پاییزه وپاییزه برگ درخت سبزه...(اوه اوه شرمنده حواسم نبود ایشلا پست بعدی اصلاحیه میدیم.بی خیال!!!))

خوش به حال خرخونان محترم(به قول ممد جوکار اصرار نکنین که نمیگم) که با اومدن پاییز خیلی حال میکنن!!!!!

راستی عید فطر هم مبارک.رمضون هم تموم شد حالا هرچی میخواین برین عشق و صفا،حالشو ببرین،بعضیا هم که هرروز براشون عید بود(بازم اصرار نکنین که نمیگم!!!!)فقط مواظب باشین به اندازه کافی شارژ شین الحمدالله ظرفیت همه بالاست!!(من اصلا منظوری نداشتم سو تفاهم نشه برادرا!!!!)

حافظ منشین بی می معشوق زمانی

                                                   

                                                    کیام گل و یاسمن و عید صیام است

 

"کفـــــــــــــــــــــــــــــــــــرات،نکبــــــــــــــــــــــــــت...!!!!"

"آخ جوووووووون عالـــــــــــــــــــی شد...!!!"

 

خیلی هم خوب برا پست اول کافیه.خیلی چرت گفتیم.نه نه والا ببخچین،شرمنده!!!

عیدتان سبز باد

به قول مولانا این روح بزرگ:

عید آمد و عید آمد،آن وفت سعید آمد.................برگیر و دهل می زن کان ماه پدید آمد

عید آمد ای مجنون،غلغل شنو از گردون...............کان معتمد سدره از عرش مجید آمد


عید بر همه شما سبز دلان سبز اندیش مبارک،نماز روزه های همه قبول (مخصوصا بعضیا که ترسیدن!!!!! اسم نمیارم)

عید سعید فطر بر شما مبارک!

عید

نگفتم  روزه  بسیاری  نپاید؟

ریاضت بگذرد سختی سرآید

                                     پس از دشواری آسانی ست ناچار

                                     ولیکن    آدمی     را   صبر       باید

                                                                                    رخ از ما تا به کی پنهان کند عید

                                                                                    هلال   آنک  به   ابرو  می  نماید

 

سلام بچه ها.................

پیشاپیش عیدتون مبارک.........................

می نویسیم

این پست صرفا برای روحیه دادن به محمد واسه ادامه کار هست

و

هیچ ارزش دیگری ندارد.(من هنوز نفهمیدم چرت و جرت ننویسیم چه بنویسیم؟!!!!)

ثبت کاربران

سلام

 

مرسی از اینکه واسم user&pass فرستادین! (منظورم احمد و ایمان هست!)

کسایی که اسمشون هست، اگه mail اونا رو داشتم واسشون فرستادم! کسایی که واسشون نفرستادم، بهم mail بزنن و بگن کی هستن!!!! تا واسشون بفرستم!

E-mail: Mohammad.Joukar@Gmail.Com

کسایی که اسمشون نیست هم mail بزنن!

نحوه ورود: به جای نام کاربری، اسم user تون + @ + پیرچه

مثلا من:

User: mohammad@pirche

Pass: zereshkkkkkkkkkkkkk!

پایه باشین و وبلاگ رو اکتیو نگه دارین!

فقط mail بزنین! با sms نمی تونم pass ها رو بدم چون تو اینترنت دارم و می تونم بگم!

قبول باشه ایشالا! عید فطر پیشاپیش مبارک!

نظرسنجی اولیه

سلام علیکم بر و بچز!

قبول باشه انشاءالله! مخصوصا نماز و روزه ی بعضیا! اصرار نکنین که من اسم نمیارم! D:


خوب دیگه!

این یه وبلاگه! نظرتون راجع به سربرگ، لوگو و عنوان رو بگین! + هرکی یه یوزر و پسورد واسم اس ام اس کنه تا واسش بسازم یه اکانت!


فعلا همینا دیگه!

خوب دیگه بچه های امیرکبیر برن درسشونو بخونن که ریاضی 2 به جای 19.75، برن 20 بگیرن! (اسم نمیارم)


التماس دعا!

P.S: عید فطر رو میذاریم واسه افتتاح رسمی! نظراتتون رو تا قبل از عید بذارین!