نظرسنجی اولیه
سلام علیکم بر و بچز!
قبول باشه انشاءالله! مخصوصا نماز و روزه ی بعضیا! اصرار نکنین که من اسم نمیارم! D:
خوب دیگه!
این یه وبلاگه! نظرتون راجع به سربرگ، لوگو و عنوان رو بگین! + هرکی یه یوزر و پسورد واسم اس ام اس کنه تا واسش بسازم یه اکانت!
فعلا همینا دیگه!
خوب دیگه بچه های امیرکبیر برن درسشونو بخونن که ریاضی 2 به جای 19.75، برن 20 بگیرن! (اسم نمیارم)
التماس دعا!
P.S: عید فطر رو میذاریم واسه افتتاح رسمی! نظراتتون رو تا قبل از عید بذارین!
+ نوشته شده در دوشنبه بیست و سوم شهریور ۱۳۸۸ ساعت 2:35 توسط لگاره
|
عشق است پیرچه!