سلام علیکم بر و بچز!

قبول باشه انشاءالله! مخصوصا نماز و روزه ی بعضیا! اصرار نکنین که من اسم نمیارم! D:


خوب دیگه!

این یه وبلاگه! نظرتون راجع به سربرگ، لوگو و عنوان رو بگین! + هرکی یه یوزر و پسورد واسم اس ام اس کنه تا واسش بسازم یه اکانت!


فعلا همینا دیگه!

خوب دیگه بچه های امیرکبیر برن درسشونو بخونن که ریاضی 2 به جای 19.75، برن 20 بگیرن! (اسم نمیارم)


التماس دعا!

P.S: عید فطر رو میذاریم واسه افتتاح رسمی! نظراتتون رو تا قبل از عید بذارین!